🛴Springair הושק - הדגם החדש עם בולמי זעזועים

Pierre Mikael Cohen-420++
Pierre Mikael Cohen-420++

חנות קורקינטים חשמליים בגבעתיים

* הקורקינט הטוב ביותר במרחק 10 דקות מגבעתיים! – רחוב המסגר 17 תל אביב.
כל המידע על קורקינטים חשמליים בגבעתיים קראו בכתבה הבאה.

כולנו מכירים את זה.
אנחנו ממהרים להגיע לעבודה או לחזור הביתה.
אלא שהרצונות שלנו לחוד ומציאות לחוד.
הפקקים שוב טורפים עבורנו את הקלפים ומצליחים לעכב אותנו על לא עוול בכפנו.
תוסיפו לכך הרבה עצבים על הכביש ובזבוז זמן משווע, והרי לכם מתכון מושלם לסטרס ואנרגיות שליליות.

האלטרנטיבה המושלמת שמצליחה בשנים האחרונות לשנות את המציאות המתוארת מקורה במהפכת הקורקינטים החשמליים, כלי תחבורה זול, נגיש וכזה המאפשר לכל אחד לחמוק מהפקקים ללא קושי.

השינוי התחבורתי לו אנו עדים מתרחב גם לערים נוספות ברחבי גוש דן.
אחת מהן מתרחשת בגבעתיים הסמוכה לתל-אביב, בה ניתן לצפות בלא מעט רוכבים ורוכבות שזונחים את הרכב הפרטי ותולים את יהבם בקורקינטים חשמליים.

היתרון ברור – הגעה מהירה תוך פרק זמן קצר לעבודה או לכל יעד אחר במרחק של כמה קילומטרים בודדים, בחירה בכלי חשמלי שאינו מזהם את הסביבה, לצד אפשרות ליהנות מחוויית רכיבה נעימה באוויר הפתוח.

קורקינט חשמלי – מה חשוב לדעת

ישנם מספר כללים עליהם כל רוכב או רוכבת חייבים להקפיד, במטרה להימנע חלילה מתאונת דרכים תוך שמירה על העוברים והשבים במרחב הציבורי.
כבר במעמד הרכישה חשוב לבצע נסיעת מבחן על הכלי, על מנת להבין את טיב מנגנון הנסיעה וכן לוודא כי הנכם שולטים בו בטרם יציאתכם אל הכביש.

למרות שקורץ לא פעם להאיץ למהירות גבוהה, זכרו כי המהירות המותרת לרכישה בשטח עירוני היא עד 25 קמ"ש, כאשר משקלו העצמי של הקורקינט לא יעלה על 30 ק"ג.
מעבר לכך, ישנם מספר מרכיבים שיש לבחון את תקינותם בטרם הרכישה, החל מאפשרויות כוונון גובה הכידון, מערכת הבלימה, קוטר הגלגלים, איכות המנוע והסוללה, זמן הטעינה ועוד.

קורקינטים של AIR-SCOOT – חווית רכיבה יוצאת דופן

תושבי גבעתיים והסביבה? יש לנו בשורה מרעישה עבורכם!
הכירו את Scoot-AIR, קורקינט חשמלי תוצרת כחול-לבן שהצליח לשבור את השוק במלוא מובן המילה.

הנכם מוזמנים להצטרף למהפכת הקורקינטים החשמליים שלנו המוצעים באיכות בלתי מתפשרת, פרי ידיהם של מיטב המהנדסים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

מוזמנים להתרשם מהמודלים השונים באתר האינטרנט או לחילופין לקפוץ לנסיעת מבחן בחנויות הדגל שלנו ברחובות תל אביב – רחוב המסגר ורחוב דיזינגוף בתל-אביב. 

אנחנו מחכים לכם.

שתף את הפוסט

דילוג לתוכן