🛴Springair הושק - הדגם החדש עם בולמי זעזועים

רכיבה בטוחה על קורקינט חשמלי, כללי בטיחות נהיגה על קורקינט חשמלי
רכיבה בטוחה על קורקינט חשמלי, כללי בטיחות נהיגה על קורקינט חשמלי

רכיבה בטוחה על קורקינט חשמלי

קורקינט מאפשר לרכוש בטחון בנהיגה במהירות. עם זאת, לפני היציאה לדרכים ציבוריות, מוטב לתרגל את הנהיגה והקורקינט בשטח פתוח ומוגן. במיוחד עבור מי שעוד לא רכשו מיומנות מלאה. כל חוקי התנועה חלים גם על רוכבי קורקינט חשמלי. מתרכזים ברכיבה ולא משתמשים בטלפון הנייד לשום מטרה, לא שומעים מוזיקה, לא מסמסים ולא מדברים.
לפני פניות מאותתים ומסמנים לנהג על הכוונה שלנו לפנות. מוודאים שהנהג הבחין בנו ומאפשר לנו לפנות. תמיד חובה להביט קדימה. זאת לא רק כדי לזהות צמתים למשל, אלא גם מוקדים הומים בדרך, למשל יציאות וכניסות לחנייה, תחנות אוטובוס.
על רכיבה בטוחה קורקינט חשמלי קראו בהמשך.

רכיבה בטוחה על קורקינט חשמלי – בטיחות מעל הכל

כמו כל רכב אחר, גם הקורקינט החשמלי מחויב במתן זכות קדימה להולכי רגל. תמיד יש להיות ערוכים לעצירה לקראתם, בעיקר בסביבת אלו שניתן לזהות כי הם פחות ערניים לסכנות הסביבה, למשל ילדים וקשישים.

כדאי לזכור שרבים מהנהגים עדיין מתבלבלים מקורקינט חשמלי, שמצד אחד קטן ומתנייע בגובה של הולך רגל, אבל מצד שני מהיר ממנו משמעותית. בשל כך יש להיזהר במיוחד בעת יציאה מנתיבים שאינם גלויים או מבין מכוניות. ככלל, מוטב להימנע מאזורי פקקים ועומס תנועה אשר מהווים סיכון מוגבר. כאשר נוסעים יחד, אין לנסוע זה לצד זה, אלא בטור תוך שמירה על מרחק בטוח.

קורקינט חשמלי הוא כלי תחבורה עירוני נוח, זול, יעיל וידידותי לסביבה. קצת מודעות ואחריות, יבטיחו שיהיה גם בטיחותי עבורנו כרוכבים, ועבור הנהגים והולכי הרגל שלצידנו.

חנות קורקינטים חשמליים תוצרת כחול לבן
קראו גם – 
קורקינט חשמלי קטן

שתף את הפוסט

דילוג לתוכן