🛴Springair הושק - הדגם החדש עם בולמי זעזועים

Pierre Mikael Cohen-471
Pierre Mikael Cohen-471

שומרים עליכם: רכיבה בטוחה מתחילה עם סקוטאייר

אין זה סוד כי הכלים הממונעים, בדגש על קורקינטים חשמליים, שינו מקצה לקצה את אופן הנהיגה בערים האורבניות. הם מאפשרים להגיע מהר יותר כמעט לכל נקודה, להימנע מחיפוש מתמשך אחר חניה או המתנה בפקקים, ולמעשה הופכים את החיים שלנו להרבה יותר נוחים מבעבר.

עם זאת, קשה להתעלם מהעובדה כי הרכיבה על קורקינטים חשמליים עשויה לעיתים להיות מועדת לפורענות, זאת במידה והרוכבים אינם מצייתים לחוקי התנועה, קל וחומר בקרב בני נוער או רוכבים צעירים המתקשים בהפעלת שיקול דעת. 

סקוטאייר, מותג הקורקינטים החשמליים הפועל בשוק הישראלי, חרת על דגלו מאז ומתמיד הקפדה יתרה על מרכיב הבטיחות, תוך מטרה מוצהרת לצמצם ככל הניתן את הסיכון הקיים בעת הרכיבה. לשם כך בוצעה מלאכת מחשבת החל מרמת התכנון של כל קורקינט, תוך שימת דגש על שימוש ברכיבים איכותיים ועמידים שיאפשרו ללקוחותינו להמשיך לרכוב בבטיחות מלאה.

קראו בהרחבה על תו התקן הישראלי

זוהי גם הסיבה שאנו משווקים סקוטאייר חשמלי בטיחותי למבוגרים, כזה העולה בקנה אחד עם כלל הקריטריונים הדרושים לשמירה על בטיחות – החל מיכולת נשיאה של משקלים שונים (עד 200 קילו לכל היותר), ביצוע בדיקות וחישובי מאמץ כדי לחזות מראש ליקויים שונים אשר חלילה עלולים להתרחש, יחד עם הדרכה הניתנת על ידי צוות מקצועי במעמד הרכישה. כל אלו ועוד נועדו על מנת שקהל הלקוחות יוכל להכיר היטב את הפיצ'רים השונים הקיימים בקורקינטים שלנו ולהבטיח נסיעה חלקה וחשוב מכל – בטוחה !

קראו בהרחבה על רכיבה בטוחה על קורקינט חשמלי

תתכוננו להתחיל להתרגש

כפי שכבר הבנתם, סקוטאייר הוא לא עוד מותג קורקינטים חשמליים, אלא מותג עם חזון, כזה שמעוניין להעניק לקהל הלקוחות ערך מוסף של ממש. אצלנו חוויית הרכיבה היא הבסיס להכל ומשולבת עם הקפדה על בטיחות כתנאי מקדים. 

אנחנו מזמינים אתכם לשוטט באתר האינטרנט שלנו ולהתרשם ממגוון דגמים ייחודיים. בכל אחד מהם ניתן להגביל את מד המהירות, תוך התאמה מלאה למשקל וגובה הרוכב.

הנכם מוזמנים להגיע לאחד מהסניפים שלנו בתל-אביב (המסגר 17 / דיזינגוף 285) וליהנות מנסיעת מבחן. אנחנו מחכים לכם !

קראו עוד על קורקינט חשמלי סקוטאייר

שתף את הפוסט

דילוג לתוכן