🛴Springair הושק - הדגם החדש עם בולמי זעזועים

חנות קורקינטים חשמליים בתל אביב
חנות קורקינטים חשמליים בתל אביב

חנות קורקינטים חשמליים תל אביב

אין עוררין כי מהפכת הקורקינטים החשמליים הצליחה לשנות בשנים האחרונות את פניה של תל אביב מקצה לקצה.
יותר ויותר אנשים הפוקדים את העיר הגדולה בוחרים לזנוח את הרכב הפרטי, לוותר על הפקקים וגם על העצבים הנלווים אליהם, לטובת קורקינט חשמלי, כלי רכב נגיש ונוח בדרך להגיע אל היעד המבוקש במהירות ונגישות מקסימלית.

לשם המחשה, ההערכות גורסות כיום כי ברחבי תל-אביב פועלים בכל רגע נתון אלפי קורקינטים חשמליים, הן של החברות השיתופיות למיניהן והן של קורקינטים פרטיים.
לכך יש להוסיף השקעה נרחבת של עיריית תל-אביב יפו, צפויה להשלים בעתיד הקרוב פריסה של שבילי אופניים לאורכה ולרוחבה של העיר.
המטרה: הנגשת אזורים נוספים לטובת הכלים המונעים הדו-גלגליים תוך חתירה מתמדת להפחתת השימוש ברכב פרטי באופן משמעותי.

בבואכם לרכוש קורקינט חשמלי, חשוב להכיר מספר משתנים חשובים שעשויים להשפיע על תהליך הרכישה ולמנוע מכם חלילה עוגמת נפש בהמשך.
יש להתייחס אפשרות כוונון וגובה הכידון, כמו גם לאפשרות קיפול מיטבית ומערכת הבלימה ושיכוך הזעזועים.
בנוסף, חשוב להתייחס לקוטר הגלגלים, לאיכות המנוע והסוללה, זמן הטעינה והמהירות המקסימלית של הכלי (על פי חוק מהירות הנסיעה המותרת היא עד 25 קמ"ש, כך שבמידה והכלי בעל מסוגלות למהירות גבוהה יותר, יש לפעול להגבלת המהירות על ידי היצרן מבעוד מועד).

SCOOT-AIR: חוויית רכיבה מושלמת

מעוניינים להתחדש בקורקינט חשמלי בתל אביב והסביבה?
הכירו את SCOOT-AIR, קורקינט חשמלי תוצרת כחול-לבן המהווה בשורה של ממש בעולם הנהיגה המודרני.

אז למה דווקא אנחנו? 

שילוב מנצח של תכנון מוקפד, קורקינט חשמלי בעל עמידות עוצמתית, תחזוקה פשוטה ואמינות לאורך כל הדרך. מיטב המהנדסים והמוחות המקצועיים אמונים על פיתוחי הקורקינטים שלנו אשר זוכים להצלחה אדירה ולאמון של קהל הלקוחות הבוחרים בנו פעם אחר פעם.

אנחנו מזמינים אתכם להתרשם ממבחר הקורקינטים החשמליים של Scoot-air ולבצע רכישה מקוונת וידידותית לכל סוגי המשתמשים, בזמן ובמקום שנוח לכם. אם בכל זאת מתחשק לכם לחוש את הקורקינטים שלנו מקרוב, וגם ליהנות מנסיעת מבחן על הדרך, נשמח לארח אתכם בשני סניפי הרשת – ברחוב המסגר 17 או דיזינגוף 285.

ועד אז, נאחל לכולנו רכיבה נעימה ובטוחה!

הגולשים מחפשים: חנות קורקינטים חשמליים תל אביב.

שתף את הפוסט

דילוג לתוכן