🛴Springair הושק - הדגם החדש עם בולמי זעזועים

היסטוריה של קורקינט חשמלי
היסטוריה של קורקינט חשמלי

מאין הכל התחיל: על מהפכת הקורקינטים החשמליים

כאשר אנו מחפשים היסטוריה של קורקינט חשמלי, קשה להתעלם מן מהפכה התחבורתית שהכניסו הכלים הממונעים הדו-גלגליים לחיינו.
אנחנו מתכוונים כמובן לאופניים וקורקינטים החשמליים שהפכו לאחד מאמצעי התחבורה האישיים הפופולאריים ביותר בעולם, כולל כאן אצלנו בישראל.

במציאות בה ההתניידות באמצעות רכב פרטי או אפילו בתחבורה ציבורית בתוך הערים הגדולות והצפופות, הפכה למשימה כמעט בלתי אפשרית, הרי שהקורקינטים החשמליים היוו כבר עם כניסתם לחיינו לפני למעלה מעשור כשובר שוויון של ממש.

קראו גם על – קורקינט חשמלי מומלץ

קורקינטים חשמליים – מאיפה הכל התחיל?

ראשיתם של הקורקינטים החשמליים החלה למעשה בתחילת המאה הקודמת. בשנת 1916 פותח לראשונה קורקינט ממונע בדלק שנחשב לפורץ דרך ועבר תוך פרק זמן קצר לייצור המוני בארצות הברית ובגרמניה.
זהו היה גם הקורקינט הראשון עם ידית אחיזה מתקפלת שזכה לכינוי 'אוטופד'.
הוא פעל באמצעות מנוע בעל בעירה פנימית, אולם היו לו גרסאות חשמליות, ממש כמו היום.

תוך שנים בודדות הבשורה אודות הקורקינט המהפכני הופצה למחוזות שונים ברחבי העולם, בזכות עוד ועוד חברות שהחלו לפתח קורקינטים חשמליים.
כך למשל, ההצלחה שלהם הייתה כה גדולה, עד שאחד הקורקינטים אף אומץ על ידי צבא ארצות הברית.

הקורקינט החשמלי המודרני כפי שאנו מכירים כיום הומצא בראשית שנות האלפיים.
הוא זכה לפופולאריות הולכת וגוברת ברחבי העולם, בדגש על המדינות המערביות, כאשר עם התפתחות הטכנולוגיה הוא מאפשר התניידות קלה ונגישה בתוך מרכזי הערים ומהווה אלטרנטיבה תחבורתית מצוינת עבור קהל רוכבים מגוון בטווח גילים רחב.

מהפכת הקורקינטים החשמליים בישראל

במהלך העשור השני למילניום החלו לרשום דריסת רגל הקורקינטים החשמליים ברחבי הארץ, בדגש על תל-אביב ובהמשך בערים נוספות במטרופולין גוש-דן.
עבור אנשים רבים מדובר היה בפתרון אופטימלי, כזה שהצליח לחסוך עבורכם זמן רב של המתנה בפקקים וכן עלויות גבוהות עבור דלק או תפעול הרכב הפרטי שברשותם.

חברת "סקוטאייר" גאה לקחת חלק במהפכת הקורקינטים החשמליים בארץ, כאחת מחלוצות הענף אשר מציבה דגש עליון על בטיחות הרוכבים כערך עליון.
במשך למעלה מעשור אנו אחראים על ייצור ושיווק של מבחר רחב של קורקינטים המשרתים נאמנה את לקוחותינו בכבישים ובנתיבי התנועה ברחבי הארץ.
נשמח לעמוד לשירותכם!

מוזמנים לבקר בחנות קורקינטים חשמליים בתל אביב ברחוב המסגר 17

שתף את הפוסט

דילוג לתוכן