Pierre Mikael Cohen-350

תאונת קורקינט חשמלי: כיצד נמנעים

הקורקינט הוא רכב דו גלגלי וכמו כל רכב דו גלגלי ישנם יתרונות וחסרונות את היתרונות כולם יודעים כמובן מהירות הגעה פרקטיות תחזוקה זולה היעדר פקקים .וכולי אך במאמר זה הייתי רוצה להתעסק דווקא בחסרונות וכיצד אנחנו מנסים להימנע מסכנה ותאונות ככל שניתן.

א. יש לחבוש קסדה ורצוי מלאה המגינה על הסנטר בכל נסיעה אפילו הקצרה ביותר

ב. מומלץ לרכב עם מגינים ברכיים מרפקים תמיד יועיל בשעת נפילה

ג. איסור מוחלט להשתמש בטלפון או לעזוב ידיים מאחיזת הכידון אף לא לרגע עזיבה של יד יכולה להיות קריטית אם באותו רגע נכנסת לבור או מהמורה .ותוך שנייה איבוד שליטה ונפילה

ד. לא מומלץ לרכב בצד הדרך הבין המדרכה לרכבים החולפים לידך וזאת בשל הסיבה שבמידה ויש מכשול בדרך אין לרוכב/ת מקום מילוט לכן רצוי לנסוע במרכז הדרך.

ה. יש לעמוד על הקורקינט באלכסון שרגל רודפת רגל כמו סקייטבורד סנוואו בורד וזה ממס סיבות והחשובות הם שליטה בכלי בעזרת הרגליים תמרון ימינה שמאלה עמידה זו מאפשרת לרוכב במקרה של סכנה לקפוץ הצידה מהכלי דבר אחרון הוא שדה ראייה גדול יותר במצב עמידה צידי.

ו. יש להסתכל כ 20 מטר קדימה ומדי פעם להעיף מבט מהיר על הכביש שאין בורות או מכשולים.

ז. להקפיד שהגוף תמיד נוטה אחורה בכדי לאזן ולשמור על חלוקת משקל שווה בין הגלגלים

ח. מומלץ לתרגל לפני עלייה לשבילים וכביש במגרש סגור

*כל ההמלצות הם ללא התחייבות ובגדר המלצה בלבד ומתוך ניסיון אישי

שתף את הפוסט

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

האתר בגרסת הרצה ולכן זמנית לא ניתן לשלם