אז למה סקוטאייר?

רכיבים

מערכת הקיפול של סקוטאייר עשויה בטכנולוגיה מיוחדת המאפשרת טיפול מירבי ,תהליך הייצור מאוד יקר אבל מבטיח איכות לאורך זמן.

בחברות קורקינט אחרות הקורקינט מגיע כיציקה אחת, מוצר שעלותו זולה והינו שביר מאוד, כך כשקורקינט כזה מתעקם- קשה להחזירו לישר.

רכיבי ייבוא - חלק מהרכיבים האלקטרונים מיובאים מהמזרח אבל יש לזכור כי גם בייבוא יש רמות איכות שונות.
סקוטאייר מייבאים רכיבים יקרים יותר אמנם אך הכי איכותיים בשוק.

תכנון

בתכנון הקורקינט הושקעו חודשים ארוכים יחד עם מיטב המוחות בארץ בשלב זה לקחו חלק מהנדסים מהתעשייה האווירית.
תוך ביצוע אין סוף בדיקות מאמץ וחישובי מאמץ שונים.
הכלי בנוי כמו כל כלי רכב איכותי ברמה הגבוהה ביותר.

תחזוקה עצמית פשוטה

החלפת פנצ’ר קלה – ניתן לראות כאן
כל מחשבה טכנית מאחורי הכלי והאביזרים שלו – הגיעה מעולם האופנועים, בנסיון לפשט את התחזוקה של המוצר ככ הניתן ולהפוך את חיי היומיום לקלילים עבור הרוכבים שלנו באהבה.

הבדלים הנדסאים​

משטח עמידה - חשוב שבקורקינט יהיה בסיס שהוא מקשה אחת (one piece).
למה? משטח עמידה שמגיע כששני החלקים מחוברים (בסיס וכידון) גורם לבלאי מוגבר.

הבלאי והנזק עם הזמן בלתי הפיכים ואי אפשר לתקן את הקיים מלבד להחליף שלדה.

קיפול מהשלדה - חשוב שהקיפול של הקורקינט לא יהיה מהשלדה היות וזה גורם לחיבור לשאת בעומס שיכוך הזעזועים , וזה מוביל ל'חופשים' בטווח הבינוני והארוך ו'כרסום' ב'בית הציר'.
נקודת התורפה של הקורקינטים הקיימים בשוק היא החיבור של הקיפול.
משקל הרוכב בזמן רכיבה, בנוסף למהירות, הופך להיות מ-60 ק”ג ל-200. ועל הקורקינט לשאת משקל גדול בהרבה ממשקל הרוכב הראשוני.

שלדה - בסקוטאייר השלדה בנויה כחלק אחד, כך שאין לחץ על השלדה כשהקיפול נעשה מהכידון.
*רוב הקורקינטים האחרים בנויים משני חלקים - בסיס וכידון בשיטת הקיפול מהשלדה.

משקל

משקלו של הסקואייר הוא בין 12 ל 14 ק"ג - תלוי בדגם הנבחר בקטגוריה של צמיגי 10''.

קורקינטים אחרים בקטגוריה שוקלים סביב ה-16 ק”ג.

האתר בגרסת הרצה ולכן זמנית לא ניתן לשלם